top of page

DIY Garderob

Nu har jag skapat mig en egen öppet garderob! riktigt nöjd med den och den va så lätt att göra!

Du behöver:

2 konsoller från Ikea Ekeby Valter 28 cm - 25 kr styck

5 meter varfritt snöre, jag körde på ett vitt från Hornbach som kostade 4 kr per meter

1 meter rundstav som kostade 20 kr, det finns nog på alla byggvaruhus

Så alltså 90 kr! Sen så rekommenderar jag att snygga galgar också såklart då allting hängs öppet.

Mina är från ikea, 8 stycken för 49 kr tror jag det var.

Ett litet tips för det där lilla extra är att spraya metalldelen på galgarna i mässing så ser de lite extra lyxigt ut!

Ha en underbar kväll!


Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page